ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ
με τους προμηθευτές σας!
Νικητής στην απόλυτα καλύτερη τιμή
χωρίς ισοπαλίες
Νικητής στο καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα
επί μέρους τιμών
Νικητής στη βέλτιστη
Καθαρή Παρούσα Αξία
Στάθμιση ως προς την τιμή
Νικητής στο καλύτερο άθροισμα προσφοράς προμηθευτή και επιβάρυνσης αγοραστή
Στάθμιση ως προς τα χαρακτηριστικά
και τη βαθμολογία
Νικητής στη βέλτιστη σχέση
Κόστους/Βαθμολογίας (Κ/Β)
Σύγκριση τεχνικών και οικονομικών προσφορών με επί μέρους συντελεστές βαρύτητας και νικητή στο καλύτερο αποτέλεσμα
Νικητές με βάση τη λίστα κατάταξης
και με πιθανές ισοπαλίες
Νικητές με βάση την τιμή και
την ποσότητα που διαπραγματεύεται
έως το κλείσιμο της δημοπρασίας
Νικητές με βάση την τιμή και ποσότητα που αφαιρείται προοδευτικά κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας
Σε μόλις 30‘, αποκτάς την καλύτερη τιμή της αγοράς.
Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών auctionONE, υποστηρίζει και ικανοποιεί κάθε ανάγκη και κάθε δυνατότητα διαπραγμάτευσης με τους Προμηθευτές σου.
Σχεδίασε την ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής τιμών με βάση τις απαιτήσεις σου, κι εμείς θα προτείνουμε τον τύπο της Δημοπρασίας που θα την υλοποιήσει.
Εξοικονόμησε, με αδιάβλητο τρόπο, περίπου το 14% του προϋπολογισθέντος κόστους σου για αγορές αγαθών, έργων και υπηρεσιών, που σε άλλη περίπτωση θα το δήλωνες σαν έξοδα.
Αγγλική – Η απόλυτα καλύτερη τιμή κερδίζει.
Δίνεται τιμή για το σύνολο της ποσότητας και κερδίζει η χαμηλότερη τιμή. Δεν υπάρχουν ισοπαλίες.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Δυναμική – Επιλογή νικητή ή νικητών από τις καλύτερες προσφορές κάθε συμμετέχοντα, ανάλογα με την κατάταξή τους.
Οι συμμετέχοντες προσπαθούν να καταλάβουν κάποια από τις πρώτες θέσεις που δίνει «μερική νίκη».
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
MVB – Συνδυασμός τιμών και κοινών μεταβλητών με βάση μαθηματική εξίσωση.
Το καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα του τύπου νικά. Οι συμμετέχοντες δίνουν τις τιμές για κάθε είδος της λίστας προμήθειας και το σύστημα αθροίζει αυτόματα το τελικό σύνολο.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Σταθμισμένη – Μαθηματικός τύπος με διαφορετικούς συντελεστές ανά συμμετέχοντα.
Το καλύτερο αποτέλεσμα Σ του τύπου Σi=ai+bi*Ki/Ti κερδίζει. Γίνεται online υπολογισμός του καλύτερου αποτελέσματος Κ/Β λαμβάνοντος υπόψη σταθερά κόστη και βαθμολογίες.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Συγκριτική – Σε κάθε προσφορά, συγκρίνεται online η βαθμολογία της ως προς την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε όλες τις προσφορές, και η τιμή της, ως προς την τρέχουσα χαμηλότερη τιμή. Η χαμηλότερη οικονομική προσφορά επιδρά στην αξιολόγηση όλων των συμμετεχόντων, ενώ ο μαθηματικός τύπος Σi=a*Ti/Tmax+b*Kmin/Ki χρησιμοποιεί και συντελεστές βαρύτητας για την τεχνική και την οικονομική σύγκριση.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Ολλανδική – Για αγορές και πωλήσεις μεγάλου πλήθους ομοειδών προϊόντων. Γίνεται υποβολή ποσότητας στην τρέχουσα τιμή η οποία μεταβάλλεται αυτόματα από το σύστημα ανά συγκεκριμένο χρονικό βήμα. Η ποσότητα κατακυρώνεται άμεσα στον συμμετέχοντα που την υπέβαλε και δεν διαπραγματεύεται πλέον.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Αμερικάνικη – Για αγορές και πωλήσεις μεγάλου πλήθους ομοειδών προϊόντων με περιορισμούς στην τιμή ή στην ποσότητα που μπορεί κάποιος να δεσμεύσει. Σε κάθε υποβολή τιμής και ποσότητας, γίνεται κατάταξη και προσωρινή δέσμευση, και στο τέλος το σύστημα μοιράζει οριστικά την διαθέσιμη ποσότητα σύμφωνα με 1) την καλύτερη τιμή, 2) την καλύτερη ποσότητα, και 3) τον καλύτερο χρόνο.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
NPV Παρούσα Αξία – Αναγωγή του συνολικού κόστους σε παρούσα αξία.
Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα διαμόρφωσης των οικονομικών τιμημάτων σε όλο το χρονοδιάγραμμα της προμήθειας, ώστε να προκύπτει η βέλτιστη παρούσα αξία με αναγωγή τιμών σύμφωνα με σταθερό για όλους συντελεστή.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Ανοικτή – Υποβολή προσφορών χωρίς κανόνα.
Η βέλτιστη τιμή μεταξύ των τελευταίων αποδεκτών προσφορών κάθε συμμετέχοντα, νικά. Οι συμμετέχοντες φροντίζουν να διατηρούν ανταγωνιστική τιμή με βάση τις τρέχουσες συνθήκες.
Κλειστή – Κλειστός Διαγωνισμός με δυνατότητα υποβολής μίας και μόνο προσφοράς.
Είναι προσομοίωση διαδικασίας κλειστών φακέλων που μπορεί να εκτυλίσσεται σε γύρους.
Διότι η προσωπική διαπραγμάτευση δεν είναι τόσο αποτελεσματική όσο η διαπραγμάτευση ανάμεσα στους ίδιους τους Προμηθευτές σου, οι οποίοι μπορούν να έχουν και άλλους στόχους που είναι τελείως άγνωστοι ή αδιάφοροι σε εσένα, όπως για παράδειγμα το μερίδιο αγοράς (market share) ή ακόμη κι επιστροφές από τον κατασκευαστή με την επίτευξη στόχου πωλήσεων (rebate). Επίσης, η προσωπική διαπραγμάτευση χρειάζεται προετοιμασία, χρόνο και συνήθως παρουσία και άλλων, ενώ η ηλεκτρονική γίνεται χωρίς τη δική σου παρέμβαση και μπορείς, αν θέλεις, να την παρακολουθήσεις μέσω internet.
Φυσικά, διότι η κάθε Δημοπρασία δημιουργεί συνθήκες ανταγωνισμού, και η δυνατότητα υποβολής πολλών προσφορών δημιουργεί πολλούς «εικονικούς προμηθευτές», κάτι που είναι εντελώς αδύνατο με την παραδοσιακή μέθοδο των προσφορών σε σφραγισμένο φάκελο.
Βέβαια, αρκεί να έχουμε τη βαθμολογία της ποιοτικής αξιολόγησης της κάθε προσφοράς και τον τρόπο-τύπο συσχέτισης της βαθμολογίας και με την τιμή. Η σύγκριση γίνεται online στην Ηλεκτρονική Δημοπρασία.
Και αυτή η περίπτωση ικανοποιείται μέσω συγκεκριμένου τύπου Δημοπρασίας που «επιβαρύνει» με τα αντίστοιχα σταθερά κόστη μεταφορικών τις διαδοχικές προσφορές των Προμηθευτών μέσω του συστήματος της Δημοπρασίας.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, χρησιμοποιούμε τον τύπο της Δημοπρασίας με κριτήριο την καλύτερη «παρούσα αξία» (Net Present Value). Έτσι, μπορείς να συγκρίνεις όχι μόνο το κόστος αγοράς με συνυπολογισμό διαφορετικών χρονοδιαγραμμάτων πληρωμών, αλλά και το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (total cost of ownership), λαμβάνοντας υπόψη και για τα επόμενα χρόνια, τα κόστη συντήρησης και υποστήριξης του εξοπλισμού σου.
Φυσικά, με τη χρήση της πολυμεταβλητής δημοπρασίας ως τον πλέον κατάλληλο τύπο, όπου για κάθε είδος υποβάλλεται η τιμή μονάδας, και το σύστημα υπολογίζει online το τελικό σύνολο πολλαπλασιάζοντας τις τιμές μονάδας με τις αντίστοιχες ποσότητες και αθροίζοντας τα επί μέρους γινόμενα.
Σήμερα όλοι οι Προμηθευτές σου, εταιρείες ή επιτηδευματίες υποβάλλουν τη φορολογική τους δήλωση ηλεκτρονικά, άρα είτε εκείνοι είτε ο λογιστής τους έχει πρόσβαση στο Internet. Ειδικές γνώσεις για να δώσεις την τιμή σου με μία οθόνη, δεν απαιτούνται. Εξάλλου, ο πάροχος της υπηρεσίας Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών θα εκπαιδεύσει τους Προμηθευτές και θα τους λύσει κάθε απορία ή πρόβλημα στην εκπαιδευτική δημοπρασία που προηγείται της κανονικής.
Πρέπει να συμφωνήσει, επειδή αυτή είναι η διαδικασία σου και αν δεν την ακολουθήσει, δεν έχει καμία ελπίδα να υποβάλλει προσφορά με άλλο τρόπο. Ο καλύτερος όμως λόγος για αυτόν να πάρει μέρος στη Δημοπρασία, είναι ότι μπορεί να ξαναδώσει, αν θέλει, καλύτερη προσφορά, αν με την προηγούμενη που υπέβαλε βλέπει ότι χάνει. Αυτή τη δυνατότητα, δηλαδή να μπορεί να καταλάβει αν η προσφορά του νικά, δεν την έχει με κλειστούς φακέλους όπου βασίζεται πρακτικά στην τύχη για να υπολογίσει την τιμή του ανταγωνιστή του. Σε τελευταία ανάλυση, μπορεί να δώσει μόνο μία προσφορά μέσα από το σύστημα και να αποσυνδεθεί.
Όχι κατ’ ανάγκη. Βλέπει αυτό που εσύ θα του επιτρέψεις να δει, και το συνηθισμένο είναι ο κάθε Προμηθευτής να βλέπει την κατάταξή του (1ος, 2ος κλπ.), χωρίς να γνωρίζει την καλύτερη τιμή, ούτε και ποιος την έχει υποβάλλει. Έτσι, αφ’ ενός διατηρείται η εχεμύθεια των τιμών, και αφ’ ετέρου η διαδικασία γίνεται ανταγωνιστική.
Μπορείς να βλέπεις τα πάντα, δηλαδή επωνυμία εταιρείας, τιμές και χρόνο υποβολής για όλους τους Προμηθευτές. Σε μερικές περιπτώσεις, αν επιβάλλεται από τον κανονισμό προμηθειών της εταιρείας σου, η επιτροπή του Διαγωνισμού δεν βλέπει επωνυμίες εταιρειών κατά τη διάρκεια της Ηλεκτρονικής Δημοπρασίας, αλλά μόνο τιμές, ώστε να διατηρείται απόλυτα και η ανωνυμία των συμμετεχόντων.
Κατά κανόνα μία εβδομάδα από τη στιγμή που θα έχεις έτοιμη την λίστα των υποψηφίων συμμετεχόντων στη Δημοπρασία, δηλαδή αυτών των Προμηθευτών για τους οποίους το τελευταίο κριτήριο επιλογής τους είναι οι τιμές. Ο χρόνος αυτός επαρκεί για την εγγραφή, εκπαίδευση και συμμετοχή στη δοκιμαστική Δημοπρασία όλων των προσκεκλημένων Προμηθευτών.
Φυσικά, αλλά πρέπει να γνωρίζεις ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες διεξαγωγής που ορίζονται από το Νομοθετικό Πλαίσιο του Ν.4412/16.
Δημοπρασίες ΑΓΑΘΩΝ
Είδη γραφείου, τρόφιμα, εξοπλισμός πληροφορικής, αναλώσιμα, έπιπλα, ιατρικός εξοπλισμός, τηλεπικοινωνιακές υποδομές, πρώτες ύλες, ενεργειακά είδη και καύσιμα, ακίνητα, αυτοκίνητα, κ.ά.
Δημοπρασίες ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπηρεσίες μεταφορών προσωπικού, ταχυμεταφορές, υπηρεσίες φύλαξης και ασφάλειας, αποξήλωσης, αποθήκευσης, διαφημιστικής προβολής, ασφαλιστικών συμβολαίων, κ.ά.
Δημοπρασίες ΕΡΓΩΝ
Κατασκευές και ανακατασκευές κτηρίων, συντηρήσεις και ανακαινίσεις ακινήτων, εργολαβίες οδοποιίας, ολοκληρωμένα έργα πληροφορικής και υποδομών, κ.ά.
από τη δυνατότητα υποβολής νέων βελτιωμένων τιμών από τους συμμετέχοντες υποψήφιους προμηθευτές.
από τη μείωση των διαδικασιών ενστάσεων αφού γίνεται ηλεκτρονική υποβολή των οικονομικών προσφορών.
αφού δεν απαιτείται η προσωπική παρουσία των στελεχών στην οικονομική διαπραγμάτευση.
αφού η πρόσβαση στην πληροφορία από τους συμμετέχοντες στην διεκδίκηση της προμήθειας γίνεται με τους ίδιους, αδιάβλητους για όλους όρους.
δεν απαιτείται αγορά ειδικού software ή hardware και δεν χρειάζεται υποστήριξη από το ΙΤ της εταιρείας σας.
αφού παρέχεται η δυνατότητα επανάληψης ομοίου σεναρίου δημοπρασίας με ελάχιστο κόστος σε ελάχιστο χρόνο.
Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες
Συνολικός προϋπολογισμός €
Όφελος €
Συνίστανται για οποιεσδήποτε περιπτώσεις αγορών προϊόντων, έργων ή υπηρεσιών, των οποίων η αξιολόγηση μπορεί να προδιαγραφεί με ακρίβεια. Στόχος της είναι η επίτευξη της καλύτερης τιμής που προκύπτει, είτε σαν χαμηλότερη αριθμητική αξία, είτε με συνδυασμό κατάλληλων παραμέτρων, όπως τεχνική αξιολόγηση και βαθμολογία. Η χρήση Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών δεν αναιρεί την υποχρέωση σωστής διαδικασίας σύνταξης προδιαγραφών και τρόπου αξιολόγησης.
Ιδανικές για περιπτώσεις πωλήσεων και εκποιήσεων, ενός ή διακριτών ίδιων ή διαφορετικών ειδών σε μεγάλη ποσότητα. Ο στόχος της Ηλεκτρονικής Δημοπρασίας μπορεί να είναι η επίτευξη της καλύτερης τιμής πώλησης, ή η διάθεση ποσότητας με συγκεκριμένους κανόνες ανάμεσα σε πολλούς ενδιαφερόμενους. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διερεύνηση της αγοράς με τη διάθεση ορισμένου αριθμού πακέτων που συνδυάζουν διαφορετικά είδη και υπηρεσίες.